Post by ghabkisamvingpins on Mar 15, 2022 0:22:57 GMT -6
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bullet Hell Monday Finale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bullet Hell Monday Finale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder for uendelige edelstener ▞▞▞
▞▞▞ Bullet Hell Monday Finale 2022 version ▞▞▞
Dette spillet er sååå kult det har mange våpen og krefter til å bruke spillet er utfordrende og vanskelig, men også morsomt på samme tid! Må spille
Beste arkadespill på markedet.
Uvirkelig hvor bra dette spillet er!
Dette er det mest fantastiske bullet hell-spillet du kan få uten å gå til en arkade eller bruke tonnevis med penger på andre steder. Det er morsomt, lydsporet er fantastisk, og det er øyeblikkene med bare BULLETS overalt, å navigere gjennom bokstavelig talt hundrevis av partikler for målene uten treff og ingen bombe er ekstremt tilfredsstillende (fordi du må være veldig god til det) og det er genuint veldig hyggelig. Den ultimate sene julegaven ville være et PC-spill i samme stil, men enda vanskeligere ville det være utrolig å bruke tastaturet til rene evner og spesielle begivenheter og ha musen til å flytte skipet ditt. Jeg må si, dette er et mesterverk. Så selv om du vanligvis ikke spiller kulehelvete eller tror du ikke ville like det, last ned dette og la det bevise at du tar feil.
Bullet Hell Monday Finale Arkade anu
det er helt fantastisk å spille, godt gjort 👍
Osten er vakker, og alt annet også
For å komme til tirsdag har jeg trinn, vær så snill å eMMed at M Monday bekreftet det ved å sove hvis du passerer datoen du fikk trinnet fullført neste trinn fullfør drømmen din og så får du tirsdag!!!
Fantastisk STG med stramme kontroller og vanedannende gameplay.
Bullet Hell Monday Finale Arcade dfbv
Bedre enn den første
Det er et fantastisk kulehelvete-spill, men det ville vært fint om de spesielle skipene kunne låses opp og ikke betales for
En fabelaktig gjennomtenkt mobil shmup som tar deg tid og omsorg for å lære deg hvordan du spiller på hvert trinn. Vanedannende, polert og massevis av moro med et kontrollopplegg som fungerer. Bravo, utvikler. Bravo.
Et virkelig morsomt og vanedannende spill! Og det gir mange forbedringer i forhold til den originale, både gameplaymessig og nivådesignmessig (bakgrunnene er opplyst, og scenene er mer kreative)
Veldig glatt og fint. Synd andre typer koster penger, men jeg antar at det er bedre enn konstante annonser
Det er egentlig det originale spillet med dypere mekanikk og forbedret nivådesign, som er akkurat det jeg håper å se i en oppfølger. Enkelt et av de beste mobilspillene jeg har spilt.
En oppfølger verdig drømmer.Utmerket eskalering av vanskelighetsgrad og mekanikk, oppgaver som oppmuntrer til utforskning og å lære hvordan man nærmer seg situasjoner, samt høye poengsummer, og en ideell bit av ekstraeffekter som ikke forstyrrer handlingen på skjermen. Ito fortsetter å imponere.
Rått
Elsker kulehelvetet, du trenger litt erfaring i kapittel 3 for dere nye spillere
Flott kulehelvete-spill. Rimelig priset også. Nye endeløse moduser er kjempebra. Jeg savner fortsatt skipene fra originalen, som: Blade, Phantom og Time. Å legge til replay-funksjonen fra BHM Black vil også være velkommen. Skipsprosjektilene fra det første ser bedre ut, selv om dette har bedre bosser, bakgrunner, kule V-effekter og bakkebaser.
Dette er et veldig morsomt spill
Bullet Hell Monday Finale Arkade anu
Jeg elsket absolutt BHM, og da jeg fant ut at det var en oppfølger, ble jeg fascinert. Dette spillet er fantastisk. Ta alt BHM hadde, legg til noen nye mekanikker og forbedringer, og du har en fantastisk opplevelse kalt BHM:Finale. Hvis du er en fan av bullet hell shooters, vil du absolutt elske dette spillet.
Fantastisk opplevelse fra BHM-serien
Det perfekte mobilspillet! Et av favorittspillene mine på mobil på grunn av det oppslukende gameplayet og fancy grafikken. Nivåene har den perfekte lengden for uformell lek, men jeg bruker fortsatt timer på å spille disse morsomme kampene! Mitt eneste problem er at mange av våpnene må kjøpes for $2 eller alternativt bruke 30 000 AP, noe som virker som et tonn i begynnelsen, men bortsett fra det er spillet veldig vanedannende og jeg har anbefalt det til alle vennene mine!
Jeg liker det. Kunne brukt noen av funksjonene fra de eldre spillene, men totalt sett er dette et solid bullet hell-spill som ærlig talt er veldig morsomt.
Dette er et så bra bullet-hell-spill, kanskje det beste i appbutikken. Det er ingen annonser, bortsett fra når du vil ha en større belønning. Alle kontrollproblemene mine ble løst i innstillingene, der det er flere ting du kan endre for å øke ytelsen eller grafikken, samt hvordan du bruker Specials også. Jeg vil anbefale dette til hvem som helst! Det eneste med dette er at det blir veldig vanskelig i de dypere nivåene i spillet, så vær klar når du kommer dit. Uansett, fantastisk spill.
Selv om det er som om det gjenbruker ressurser fra forgjengerne, vil jeg innrømme at dette spillet har skapt en ny måte å oppleve et kulehelvete-spill på. Dette er et redefinert progresjonssystem, selv om det ikke er så vanedannende som det en gang var, men det er veldig interessant med alle endringene. Det lærer også spilleren med tips og slike detaljer at det føles som en stor tutorial samtidig som den presser spilleren til sine grenser. Og som en oppsummering, straffer dette spillet virkelig sjangeren sin med ideer.
Dette er det tredje og siste Bullet Hell Monday-spillet, dette spillet er imponerende.
Et så bra kulehelvete-spill. Jeg kom for kobber og fant gull.
Ingen ord kan beskrive hvor fantastisk Bullet Hell Monday-serien er.
The Secret Order 8 ผจญภัย cka
Morsomt å spille og hvert nivå er kort nok til å ikke anstrenge øynene. Den stilige fargen er kul, men vanskelig å si hva som skjer.
Kvalitetsspill, med utmerkede produksjonsverdier. Enkelt nok til at du kan komme raskt i gang, men utfordrende nok til å fortsette å presse deg til å forbedre deg. Skipsoppgraderingene er ganske kostbare, så enten må du kjøpe et par eller bare slipe ganske mye. Det er den eneste store kritikken.
Hellig dette spillet er morsomt. Det er et ganske bra kulehelvete, og oppgraderinger føles ikke grinete å få
En absolutt perle av en produksjon! Store spillutviklere bør ansette utviklere som dette for å kjøre store prosjekter. Fantastisk jobb med å tilpasse eksisterende mekanikk og lage nye for berøringsskjermen på en måte som skal tilfredsstille både uformelle og hardcore veteraner!
En fantastisk avslutning på Bullet Hell Monday, som kombinerer det originale og svarte sammen.
Bare et morsomt spill for å drepe tiden 👌🏻
Det er 5 stjerner, men jeg så at det ikke var noen 2-stjerners rangeringer så
Velkommen til et kulehelvete-spill der de PLASSERER FIENDER UNDER DEG DER DU IKKE KAN SKYTE DEM. Og legg også til gigantiske firkanter som BLOKKERER SKUDENE DINE IKKE KAN ØDELEGGE OG DREPE DEG HVIS DU RØR. Jeg spør om disse menneskene i det hele tatt spilte sitt eget spill.
Rått. Det tar litt å venne seg til av at du aldri har spilt et skikkelig kulehelvete før, men verdt det
Flott som alle tidligere BHM. Kunne imidlertid ha brukt litt mer nyhet i denne delen.